Pieni arvonta perjantaiaamuun

Ruusuista huomenta!

Ruusuista perjantaihuomenta ❤

Jätäpä kommenttiboksiin puumerkkisi, jos australialaisen Jurliquen luonnonkosmetiikkaan perustuva tuotepaketti kelpaisi! 😉

Tässä tulee siis puhdistusaine, ihana ruusuistuoksuinen kasvovesi, jolla suihkauttamalla voi freesata kasvoja vaikka keskellä päivää -sekä tietysti kosteuttva kosteusvoide. Näitähän me talvella tarvitaan. 🙂

Arvon voittajan aatonaattona, mutta jos jotakuta muuta haluatte hemmotella luonnonkosmetiikalla, löytyy lahjapaketti (ja muuten loistavia Inika -mineraalimeikkejä!) täältä: kikas.fi. Tai miten olisi lahjakortti Jurlique -hemmotteluun vaikkapa Living Day Spahan…? Mmm. 🙂

Jurliquella on muuten ihana instagram tili

Leppoisaa perjantaita. ❤

Ja mulla on muuten loma. 

:))))

1 644 vastausta artikkeliin “Pieni arvonta perjantaiaamuun

  1. Äh, en koskaan ole voittanut mitään. Mutta osallistutaampa taas sinnikkäästi. 🙂 ihanaa olisi nuo saada. Hyvää joulua sinulle!

    Tykkää

  2. Olisi mukava kokeilla Jurliquen tuotteita, olen kuullut niistä hyvää 🙂 Mukana siis arvonnassa!

    Tykkää

  3. Osallistun arvontaan, olisi kiva kokeilla.
    Iso kiitos taannoisesta konjac-puhdistussienivinkistä. Se on parasta mitä olen vuosiin iholleni löytänyt.
    Hyvää joulua ja kiitos mielenkiintoisesta blogista 🙂

    Tykkää

  4. Kyllä kelpaisi! Iloista ja rauhallista joulumieltä sinulle Johanna ja perheellesi! T.Hannamari

    Tykkää

  5. Hups, nimimerkki unohtui edellisestä kommentista. Eli olen ehdottomasti mukana,
    terv.
    Hukkakukka

    Tykkää

  6. Käytän pelkästää luonnonkosmetiikkaa ja tätä merkkiä olisi kiva päästä kokeilemaan. Auttaisiko tämä kestosilmäpusseihin, jotka tulivat jäädäkseen meidäm kolmannen syntymän jälkeen syksyllä 😀

    Tykkää

  7. Ruusut käy missä muodossa tahansa, kukkina, tuoksuna, makuna ruusuvesi, miksei voiteina ja kasvovesinä! Ihanuuksia sulla jaossa.
     
    HannaHHoo

    Tykkää

  8. Voi tämä tulisi kyllä niin tarpeeseen! Pitkän ja ankean syksyn jälkeen vihdoin koitti loma ja pääsee edes vähän rentoutumaan 🙂
    Ihanaa lomaa sinullekin!
    -Sonja

    Tykkää

  9. Jospa aamuisesta riisipuurosta saamani manteli toisi onnea ja saisin tuollaisen ihanan hemmottelupaketin itselleni 😉 – Sitä odotellessa oikein ihanaa joulun aikaa Sinulle Johanna! 
    -Sanni-

    Tykkää

  10. Oih, olisin niin onnellinen jos saisin tuon hemmottelupaketin piristämään tätä kaamosta!
    Leppoisaa Joulun odotusta!
    -Riitta:)

    Tykkää

  11. Mukana arvonnassa, toivottavasti Onnetar suosii ja pääsen hellimään talven karhentamaa ihoani 🙂 Hyvää Joulua!

    Tykkää

  12. Mokka!
    olen itse käyttänyt jurliquen tuotteita ja nyt haluaisin antaa niitä tyttärelleni kokeiltavaksi.
    Hauskaa joulunaikaa kaikille!
    _marpo-

    Tykkää

Jätä kommentti